نقد و برزسی و معرفی سریال فلش {the flash}
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارگردان: David Nutter

نویسندگان: Greg Berlanti, Andrew Kreisberg و Geoff Johns

نقد و بررسی :تیم گودمن {(tim goodman (hollywood reporter}

THE FLASH

در روز سه شنبه‚ شبکه ی CW سه عامل مهم را بر روی اقتباس اخیرش از کامیک بوک یعنی The Flash هدف گذاری کرد. نخست; سریال کاملا در مسیر سریالی که در جایی دیگر-Arrow- از طریق شبکه در حال اجراست‚ قرار دارد. دوم; سریال خوش ساختی محسوب می شود. سوم; سریالی تماما سرگرم کننده است.

این سه عامل به نظر ساده و اساسی اند- که هستند- ولی تاب اوردن در قبال نه شبکه بلکه صنعت فیلم و سریال‚ سخت به نظر می رسد.

THE FLASH

با درنظرگرفتن این نکته که شبکه بهترین پایلوت پخش را- Jane The V.i.r.g.i.n- ساخته و حتی با پخش The Flash به موقعیت بهتری خواهد رسید‚ به نظر CW به موفقیتی دوبرابر می رسد و شاید اتفاقات خوبی در راه است.

فاکتورهای خوب بسیاری از جانب The Flash که شروعش با اشکارسازی غالبا مفرح بودن ان همراه است‚ نسبت به بیننده وجود دارد. گاهی اوقات‚ زندگی کردن در منظره ی تلویزیونی که الوده کننده هایی مانند Stalker فضای ان را الوده کرده اند‚ نیازمند فراغتی دلپذیر است.

THE FLASH

داستان سریال در این سطح از سرگرمی‚ بدون شک با سرعت همراه خواهد بود. هنگامی که برای نخستین بار بری الن با بازی گرنت گاستین را ملاقات می کنیم‚ پسری یازده ساله است که شاهد حادثه ای به واقع عجیب در خانه اش می باشد- حادثه ای که منجربه مرگ مادر و توطئه چینی علیه پدرش نسبت به قتلی که مرتکب نشده‚ می شود. بری توسط کاراگاه جو وست با بازی جس ال مارتین بزرگ شده و دختر جو‚ اریس با بازی کندیس پیتن به بهترین دوستش تبدیل می شود. بری در بزرگسالی در قامت کاراگاه سازمان CSI در شهر مرکزی خیالی قرار می گیرد‚ چرا که قصد دارد از راز غیرطبیعی که منجربه مرگ مادرش شد‚ پرده بردارد.

اگرچه از نمای سریال مشخص می شود که داستان خوبی دارد‚ می دانیم که فاکتور سرعت نیز در راه است. بری درگیر با موضوعی می شود که مربوط به ذره ی شتاب دهنده ی جالب و بدیعی است که ساخته ی فیزیکدان ستاره ی راک‚ هریسون ولز با بازی تام کاوانا‚ سرپرست ازمایشگاه S.T.A.R می باشد.

The Flash

در شب پرده برداری از کار‚ اتفاق بسیار بدی رخ می دهد- یک انفجار و متعاقب ان طوفانی کشنده از راه می رسد و بری شوکی دریافت می کند که هرگز انتظار ان را داشته.

این شوک به او قدرت شتاب می دهد‚ اگرچه در ابتدا تقریبا یک سال را در کما به سربرده است. هنگامی که به هوش می اید‚ ولز که حالا محدود به ویلچر شده‚ کمکش را در خدمت بهبود بخشیدن به شرایط سلامتی بری به کار می گیرد ( و زمانی که تیمش متوجه می شوند که اقای الن جوان قصد دارد شهر را با نیروی سرعتش بپیماید‚ لباسی برایش طراحی می کنند)

The Flash

گیرایی The Flash تا حدودی در دوست داشتنی بودن شخصیت بری نهفته است‚ چرا که برایش ارزوی موفقیت می کنید. پایلوت سریال در جهت اشکارسازی نیروهای جدید او‚ ریتم مناسبی دارد. عوامل ازمایشگاه S.T.A.R شامل; دنیل پانابکر و کارلوس والدز به داستان اعتبار می بخشند‚ اما ان چه سریال را به اثری قابل مشاهده توسط تمامی اعضای خانواده و هم چنین ایجاد شوقی در طیف نگاهتان تبدیل می کند‚ در واقع ترکیبی از کیفیت های جوجه قهرمان داستان با تنش هایی است که از سوی کاوانا و مارتین عرضه میشود.

نکته ی اصل این جاست که اگر شما قادر به خردکردن چیزی به مانند هالک نیستید و یا توانایی قرارگرفتن در شمای فردی خشن در قالب بتمن را ندارید‚ احتمالا احتیاج به قراردادن ” من سریع می دوم” به عنوان اساس شوخی و سرگرمی و نه ترس و وحشت‚ خواهید داشت. از این منظر‚ The Flash جنبه ی سرگرمی دارد‚ چرا که اساسا روش درستی را که خصوصا برای دیده شدن در پایلوت مناسب است‚ به خوبی می داند.

داستان سریال The Flash:
بعد از اینکه مادرش توسط فردی ناشناس به قتل رسید و پدرش به اشتباه متهم شد، Allen Barry که هنوز کودک بود توسط کاراگاه West و خانواده اش به فرزندی قبول شد. در دوران بلوغ و جوانی کم کم استعداد های او آشکار شد و با اینکه در روابط اجتماعی مشکلاتی داشت در بخش پزشکی قانونی پلیس شهر به استخدام در آمد. او در تلاش است تا قاتل واقعی مادر خود را بیابد و پدرش را که نیز به اشتباه در زندان به سر می برد نجات دهد. “آلن” در راه پیدا کردن قاتل مادرش به “دستگاه شتاب دهنده ی ذرات” فردی با نام Harrison Well بر می خورد و انفجار دستگاه باعث می شود که او وارد کما به مدت نه ماه شود. وقتی “آلن” از کما بر می خیزد در می یابد که قابلیت های جدیدی در او به وجود آمده که مهم ترین آنها قابلیت حرکت با سرعت بسیار بالا است. او از این قابلیت خود برای مبارزه با جرم شهر و کمک به پلیس و البته یافتن قاتل مادرش استفاده می کند و در این راه دوستانی را نیز پیدا می کند تا ضمن کمک به او در مبارزه با جنایتکاران، او را در یافتن قاتل نیز او را یاری کنند.

بازیگران :

گرانت جاستین در نقش بری آلن {فلش}

The Flash

کندیس پاتون در نقش آیرس وست

blga_fla01_kh_iris_1903r.jpg

دنیل پانابیکر در نقش کیتلین اسنوو

The Flash

تام کاواناه در نقش دکتر هریسون ولز

The Flash

کارلوس والدس در نقش سیسکو رامون

The Flash

جسی ال . مارتین در نقش کاراگاه جو وست

The Flash

ریک کانست در نقش ادی ثاون

The Flash

 

تصاویر:

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash

The Flash




:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی و معرفی فیلم و انیمیشن , اخبار روز , مجله ی فرهنگی و هنری , عکس های فانتزی , تریلر های جدید فیلم و انیمیشن , اخبار سینمایی , ,
:: برچسب‌ها: جدید ترین سریال های 2015 , سریال های حالب , سریال های علمی , سریال فلش , the flash , سریال , نقد و بررسی سریال فلش , جدیدترین فیلم های باهال , جدیدترین سریال ها , همه چیز برای شما ,
:: بازدید از این مطلب : 11034
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : پنج شنبه 30 بهمن 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
» تمرینات سخت سربازی در چین
» عکس هایی از بازدید رضاخان از تخت جمشید
» تصاویر جالب از کاخ سفید سعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آباد
» واسه حال بازیگر طنز ایرانی هم دعا کنید !+ عکس
» عکسی از فیلم تیکن
» شاهزاده خانم قجری, اولین تاکسی دار زن ایران!
» 7 خطاهای تصویری در فیلمهای خانوادگی
» 5 روش خطرناک برای لاغر شدن!
» 10 فیلم برتر سال 2013 از نگاه موسسه فیلم آمریكا +تصاویر
» ۷ ویژگی مخفی در ویندوز ۸٫۱
» امیرحسین، هنرجوی آکادمی گوگوش در نمایشنامه‌خوانی آنا نعمتی و ویدا جوان + تصاویر
» اشنایی با تالار اشرف یکی از بناهای تاریخی اصفهان
» مکان جدا شدن دستان حضرت ابوالفضل عباس (ع) + عکس
» تصاویر مراسم ختم همسر بنیامین بهادری
» تلویزیون غول پیکر و منحنی ال جی!!
» kung fu panda
» عکس نیلوفر پارسا و مهران رنجبر بازیگران سریال آوای باران
» عکسی که سام درخشانی از «آوای باران» منتشر کرد!
» عکس آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران بدون گریم
» سوتی خفن در سریال آوای باران
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی